Nu blev det nog lite mycket....

Inget nytt under solen idag. Sov väl aningens bättre inatt kanske..... Har haft sammandragningar deluxe under hela dagen idag med. Dom kommer väldigt ofta, speciellt när jag går. Magen är som en stenklump så fort jag är på fötterna. Lite drygt.... Men jag får väl lita på farbror doktorn som skickade hem mig igår att det är ofarligt då.

Snart har man då gått 7 hela månader av graviditeten. Och det börjar ju kännas att man inte är fjäderlätt direkt längre...
Tyvärr är det mycket tunga lyft med datorer som ska hit och dit, kräla på golvet i trånga utrymmen och koppla ur och i hit och dit. Och jag känner nog helt ärligt att det börjar bli lite jobbigt nu. Jag är lite sådär att jag ogärna ger upp oxå. Jag säger inte gärna att jag inte klarar av det, utan jag kör tills det tar tvärstopp istället. KAN visserligen vara en bra egenskap i vissa sammanhang... Men i det här tror jag knappast det är det....
Idag blev det lite för mycket lyft och kryp. Känner mig trött och det var obehagligt att hålla på att lyfta.
Jag måste nog sansa mig lite. Tyvärr är det fel tillfälle eftersom vi nu under ett par veckor ska byta ut asmånga datorer i Hudik och Gävle. Men vi får se hur det känns antar jag.


Ajeeee! Dom här sammandragningar är ingen lek.... *suck* Nä nu ska jag smocka i mig en tallrik jordgubbar å trösta mig själv :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0