Kolbäck

Helgen har då alltså spenderats i Kolbäck. Som är min lilla hemby :-) Ligger ca 2 mil utanför Västerås och har väl en sisådär 3500 invånare eller nått. Alltså inte ett speciellt stort ställe. Men jättemysigt enligt mig :-)

I helgen var det då kalas som drog oss dit. Tvillingarna Linn och Sanna fyllde hela 1 år och deras storasyster Maja fyllde 6 år. Maja fyller igentligen den 30 mars och tvillingarna den 3 april. Så det blev en ihopslagen födelsedagsfest för alla tre. LITE paket då kan ni förstå. Dagen var HELT underbar! Solen sken och det va TOK varmt ute. Jag, Rasmus och Jonna tog en skön promenad i t-shirt till affären och köpte lite lördagsgodis. Sen satt vi och glassade på trappen och bara hade det bra :-) Vid 14.30 var det kalas då för barnen. Massor av folk och massa små bebisar så det gick inte å ha öppet i huset. Det blev med andra ord JÄTTEVARMT!!! Kände mig rätt instängd faktiskt.... Fick gå ut och ta lite luft med jämna mellanrum för att klara av å vara där. Jag har börjat bli lite varmare av mig nu känner jag.

Efter kalaset åkte jag, Peter och Rasmus till affären för att inhandla matvaror till kvällens grillning :-P
Fläskfilé marinerat i Smokey honey marinad. MUMS!! :-)Grabbarna satt ute på gården och grillade med varsin öl och whiskey i handen och hade det bra. Helt sjukt underbart väder hela lördagen ända in på kvällen :-)
Jättemysig kväll med god mat och gott sällskap av brorsorna med familj. *viskar *Peter blev lite lagom rund under fötterna ;-) hehe

Slog upp ögonen imorse kl 8.00 och var tvärpigg. SKIT oxå.... När man FÅR sova så gör man det inte.
Peter vaknade oxå till och kunde inte heller somna om. Så vi gick faktiskt ner och åt frulle då.
Vädret va tyvärr inte lika bra idag. Det har varit mörkt och regnsjukt hela dagen. Solen tittade fram en sväng på eftermiddagen men inget mer än så.
Förräns vi var på väg hem och vi började närma oss Gävle. DÅ ser man solen igen. Det va jättefint väder i Gävle när vi kom fram. Men sen nästan hemma i Ytterharnäs så ser man tjock jäkla dimma komma in från havet. *suck*

Nåja, allt som allt. helgen har varit skön och lugn. Nu är man redo för en ny vecka. Kortvecka!! YIPPIE!! :-P
Med en rolig fest å se fram emot på fredag med beach gänget :-)

              
Linn och Sanna                                     Maja

         
Hannes (Alias Butcho)               Linn och Sanna

         
Tvinsen                                        Supargrabbarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0