Det ä så j*la kul!

Nu har inomhus säsongen börjar på allvar. Och det är så SJUKT jäkla kul å träna igen :-D
Tierpstjejerna är jättegulliga allihopa och deras tränare är verkligen jättebra. Hon kommer med tips och råd hela tiden. Det har jag verkligen saknat. Vissa saker måste man lära om sig. I Sätra skulle man göra så och i Tierp gör man si.
Det är lite snurrigt nu i början men det kommer väl hoppas jag :-)
I Tierp kör dom tre servemottagare. Och i Sätra har vi kört på två hela tiden. Vilket resulterade i att jag kände mig rätt inklämd där i mitten och visste inte riktigt hur jag skulle bete mig. hehe
Så servemottagningarna fungerade verkligen INTE ALLS! Okej... det är igentligen inte mycket som fungerar just nu. hehe
Men övning ger färdighet! lr vad det heter....

Sista helgen i september är det Svenska Cupen i Tierp. På lördagen möter vi Bromma och söndag möter vi Orion och Göteborg.
Helgen efter det sätter serien igång på allvar. Då är det matcher varje helg fram till december. Men nu spelar vi Div 1 östra så nu är det bara Stockholms lag i stort sett som är med. Förutom ett! JOMALA!! VET ni var Jomala ligger!
Jo det ska jag tala om. På ÅLAND!!! Okej... det blir ju inte direkt nån liten dagstripp om man säger så....:-S
Iallafall så känns inte riktigt kroppen redo för det här. Första sommaren på typ... 10 år som jag inte sommartränat. Och det känns verkligen. Nu blir det till att lägga in extra träningspass i styrkelokalen här på sjukhuset. Annars kommer gamla Kristin å rasa sönder.... hehe

Ikväll blire softa och mysa hemma i soffan. Imorrn blire PAAAARTEYYY!!
Jag å Lisa har planerat hela lördagen mycket bra. Vi börjar dagen med att åka och shoppa i valbo. Sen åker vi hem och gör oss iordning, träffas igen hemma hos Lisa för att förförfesta med strawberry daiqirys :-P
Sen drar vi till den riktiga feste hos Maria där det blir grillning och roliga lekar (som jag har ordnat ) hehe


Kommentarer
Postat av: Sofi

Stabilt Eken! Byt ut försäsongsträningen mot förfestande! ;-)

2008-09-12 @ 10:11:42
Postat av: Eken

jappz! De ä stabilt! hehe

2008-09-12 @ 11:13:08
Postat av: Sofie

Bara det inte är mobbningslekar så är det okej :P

2008-09-12 @ 17:28:23
URL: http://frisksofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0