Näe...

Näe.. Jag ORKAR bara inte! Jag orkar inte blogga.... Den här jäkla årstiden tar kol på mig. Okej nu har det visserligen varit några soliga dagar. Men jag HATAR ju kyla! Brrrr!! Det enda braiga med vinter är julen. Den är jättemysig. men förutom den kan allt som har med vinter å göra gå puts väck !! Det blir ju ändå aldrig nån snö så att man kan göra nått.... Blääää!!
Näe, den här årstiden gör mig trött, slö och hängig. Jag skulle helst vilja gå i ide i soffan hemma tittandes på tv hela vintern....
Imorse verkade det aldrig vilja ljusna. Det spöregnade samtidigt som det var mörkt och otäckt ute.
Trött som aldrig förr när man slog upp ögonen. Redan inatt när jag va upp på toa hade jag ångest över å gå till jobbet.... Inte jobbet igentligen.. men behöva gå upp tidigt överhuvudtaget liksom.
Man är trött när man stiger upp, trött på jobbet och trött som faaaaasen när man ska iväg å träna på kvällarna....
Näe! Nu längtar jag hem till soffan därhemma....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0