Ojojoj... var det så här det va

att ha mycket å göra... ;)
Det har varit lugnt så länge nu så man har hunnit slappa till sig lite här på jobbet.
Men idag rivstartade morgonen med Sectra möte kl 8.30 för att sedan springa vidare till en videokonferans med teknikerna i hudik kl 9.30. Där vi konstaterade att det är så snurrigt nu i supporten när vårt ärendehanteringssystem hänger sig varannan kvart så vi skulle behöva nått som distraherar kunderna i telefonen. 
Jag säger: How about some pausmusik!  hehe



Sen iväg till Mammografin för att grejja med en dator där som Riset strulade på.
Iväg hem för att hämta VISA kortet som jag glömde i ett par andra jeans i morse..... (typiska jag)
Sen iväg ner på stan och käka lunch med Petra. Blev en supergod sallad som man fick komponera själv.
Tillbaka till IT. Ner till mammografin igen för att fortsätta böka med datorn...... (börjar bli irriterad....)
Samtal från Sectra att en server dom behöver komma åt inte går att fjärrstyra. Avbryta strulandet med mammografidator och springa ner till Hilton igen för att grejja med serverproblemet. Fick igång och meddelat sectra.
Skickat mail till kontaktmerson på Sectra om möte gällande projekt webbokning mammografin.
Då är vi framme vid 15.30. Fika med jordgubbar och en flaska vatten.



Nu är kl 15:55 och jag ska strax gå och hämta min lilla ögonsten. Sen åker vi hem till Peter och myser lite på gården.
Kicka lite fotboll kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0