Men nääääär!!

Det har varit nått fel på mig i ett par dagar i sträck nu tror jag. Jag har varit som... hypad eller nått. Ett ständigt pirr i kroppen och ett sug efter att göra en massa saker. Okej... självklart inte på mornarna då... då är jag ju trött precis som vanligt. =)
Idag sitter jag i supporten till 18 och just nu sitter jag liksom och småhoppar i stolen. Har precis kollat på en massa Scrubs snuttar på Youtube och småskrattat för mig själv. Tack Kärstin för tipset på din sida. Scrups uppmuntrar en verkligen jämt. hehe
Om 40 minuter får jag gå härifrån och då är det hem ilfart och städa av lägenheten lite. Sen ska jag till affären och storhandla och ut till Ytterharnäs med det.
Sen blire in till stan igen och tv kväll med Petra. Mat och förhoppningsvis godis!! :P
Jag är jättehungrig!! Jag vill ha Max!!

Sen längtar jag redan till lördag!!! PARTEY!!!



Me in a nutshell! Kamera, öl OCH tunga!  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0