Att köpa skor

Jag är så shoppingsugen så jag håller på att bli galen. Just nu är det skor jag är ute efter och är sugen på.
Så jag har kikat lite på nätet och hittat några st som jag gillar.
Men det ska man ha i åtanke. Att när Kristin köper skor är det inte bara å köpa inte. Jag har nämligen felmonterade fötter. Eller ja... vad ska man säga. Dom är felskapta helt enkelt. Den där knölen (vad den nu heter...) som sitter uppepå foten. Den är JÄTTEhög liksom.... Så sätter jag på mig ett par pumps ser jag ut som Quasimodo.. fast på foten då :P
Ja ni fattar, det ser helt galet ut iallafall.

Men iallafall. Här är några skor jag tittat på :)

                 

                 


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha! Den där knölen uppepå foten som du inte vet vad den heter. Det är inte så konstigt att du inte vet. Den existerar lixom BARA på dig! :P

2008-05-22 @ 14:30:03
Postat av: Petra

Förresten. Köp fan inte dom där högklackade. Jag blir så liten då... ;)

2008-05-22 @ 14:30:39
Postat av: Eken

Ja säger ju de! Felskapt! Men vaddå, i am the only one. unik mä andra ord. Och det där med skorna, va inte så känslig nu. Det är väl kul å känna sig liten ;)

2008-05-22 @ 14:33:38
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0