HATA!!

Aaahhh!!!  Jag HATAR verkligen att sitta i supporten. Okej... jag VET att jag förmodligen gnäller om det här i en blogg varje gång jag sitter här men.... FAN va dåligt humör det får mig på VARJE gång!
Jag är så trött på detta eviga tjat om att allt ska fixas igår helst och att dom inte fattar att även VI har ett system för att få saker att gå runt.
Det är ungefär som att jag skulle stå på ett jobb på ortopeden och säga "Du, nu när jag ju ändå är här kanske ni skulle kunna ta och kolla på mitt knä som varit dåligt i ett par år? Eller? Inte? nähää har du inte tid nu?? Hmm... Konstigt. Å jag som trodde att läkare inte hade nått å göra på sitt jobb.
Ungefär samma syndrom är det här. VA! mycket samtal? Vänta i 16 timmar?? Kan du inte fixa det här på en gång? Ärende för å göra senare? Men herregud va dåligt, det är bråttom det här för jag orkar inte låna nån annan dator. BRÅTTOM!!!
*SUUUUUUUUUCK!!!!!* säger jag bara!
Jag är så less less less leeeeesss!!!
JAG VILL HEM Å SHOPPAAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kanske ni skulle heta något annat än support?
Efter din beskrivning kan jag tycka att namnet är något missvisande :-)

2008-03-27 @ 14:40:31
Postat av: Sofi

Kanske ni skulle heta något annat än support?
Efter din beskrivning kan jag tycka att namnet är något missvisande :-)

2008-03-27 @ 14:40:42
Postat av: Eken

Missvisande??

2008-03-27 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0