Godisdagarna

Äntligen är det påsk. Dagarna då man faktiskt FÅR äta godis tills man får ont i magen. Tycker jag iallafall :P
Igår fick Rasmus ett tokstort påskägg av mig fyllt med godis, ett halsband, armband och ett coolt skärp.
Han blev superglad. :D Men jag gissar att det där påskägget knappast kommer bli uppätet under den närmsta tiden... det va liksom inte direkt LITE godis i.

Så idag åker jag, Peter och Rasmus mot Kolbäck för att tillbringa påsken där. Ikväll kommer Johan, Jenny och Maja över för å äta lite middag. Ska bli kul å se hur Jenny ser ut nu. Det är ju tvillingar på väg när som helst så hon ser väl ut som att explodera när som helst kan jag tro. Stackare.... I tisdags vägde dom 2700 g vardera.... Blir nog inte små bitar det där direkt... :S
Och på lördag kommer Stefan, Susanne, Jonna och lilla nykomlingen Hannes :) Ska bli så underbart att få snosa och gosa med honom igen. Den lilla killen är så helt otroligt glad och snäll. :D Längtar! :D

Nä nu är det dax att åka.

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!

image523

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hur är det med fettdepåerna - vet de också om att man FÅR äta godis utan att det straffar sig? I så fall måste jag nämligen öka intaget!

2008-03-22 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0