Citat: Vicken bra onsdag det blev!

Kändes väl inte riktigt som det skulle bli en bra onsdag när jag vaknade med huvudvärk för TREDJE dan irad. :S
Stannade hemma och jobbade på förmiddagen och drog iväg vid 11.30 för att följa med Rasmus till tandläkaren. Sen åt han, jag och Tommie lunch på Farfar´s tillsammans.
Efter det drog jag iväg till IT för ett inplanerat jobb kl 13. En skrivare som pajat. Klev in på rummet och hennes kollega säger att hon fått magsjuka och åkt hem. Öhm...... Funderade några sekunder om jag verkligen skulle gå in där......  Men jag va väl så illa tvungen. Tänkte dock hela tiden att jag minsan skulle tvätta händerna noooogrant när jag kom tillbaka till IT, vicket jag gjorde oxå. EFTER att jag ätit en apelsin!!!! :S  PUCKADE KRISTIN!!!
Aja... det lär väl visa sig...

Fick i mig ett par alvedon på eftermiddagen så jag mådde rätt hyfsat. Så skickar Petra sms om att vi ska gå ut och ta en öl och äta lite. Jomen det är väl klart jag ska tänkte jag :) Mysigt!
Så Petra, jag och Asp träffades på McGuills. Petra och Asp drack öl, jag körde.
När vi satt där i godan ro och väntade på maten så tittade jag mig omkring. Såg att där skulle spela ett band.
Ishgebaa stod det. Humm..... jag känner igen det där namnet. VAR har jag hört det förut....
Och IN kliver MJ!!??  Öhh.. Nämen HEEEJ säger alla. Va gör du här?
Han pekar på scenen och ser nöjd ut. AHAAA tänker jag, såklart då. Det är ju därför jag känner igen namnet.
Vår käre vän är basist i Ishgebaa såklart!  Vi lovade att stanna kvar och lyssna på dom en stund. :)

Efter en stund kom maten in. Mmmmm !!! Fläskfilé med pommes, BBQ sås och bea. MMMMMMMM!!!
Fast de va väldigt lite mat... Så vi bestämde oss för efterätt oxå. Efterätten va alltså Tapas.
Vi frågade servitrisen hur mycket det var i en sån där liten "tapas". Ptja.. som en 6:a shotglas ungefär.
AHA men OJ va lite. Då ska vi ha 3 st var tyckte jag och Petra.
Mmm... LITE pinsamt när hon kom in med faten. På Petras fat låg tre feta bitar Frozen daimcheescake. Och på mitt fat stod ett shotglad hjortronpanacotta, en fet bit frozen daimcheeskake och ett STORT glas med glass och chokladsås.
*host harkel* Alldeles röd i fejjan skickade jag över en efterätt till Asp och sa "Här, ÄT!"
Fast ja... det gick ju i :P Rekomenderar VARMT frozen daimcheescake till alla som äter på McGuills. GOOOOOTTTT!!

Ja sen var det ju bara å parkera rumpan på VIP platserna alldeles bredvid bandet och lyssna. :)
kl 22 bar det dock hemmåt. Det va ju faktiskt jobbardag dan efter =)

             
    

Kommentarer
Postat av: Sofi

Här skulle man ju ha velat ha en bild på den lilla efterrätten!
Beach -08, U n´me =)

2008-03-13 @ 11:34:25
Postat av: Petra

Nej gud nej...den slängde vi i oss så fort så ingen skulle se va mycket vi åt. Fanns ingen tid för fotografering..

2008-03-13 @ 13:55:47
Postat av: Kristin

Tack, vad snäll du är. Vad mysigt ni verkar haft det igår. Massor av kramar från mig

2008-03-13 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0