Gästspel 1 vecka

Då var första semesterveckan slut. Och snabbt gick det... Snopet. En planerad underbar solig vecka på öland blev till en ganska regnig och blåsig vecka istället. Visserligen underbar ändå :-)
Efter att ha suttit instängda i husvagnen halva fredagen i spöregn så bestämde vi oss för att ge upp och åka hem 1 dag tidigare än planerat.
Det va ett skönt beslut. Det va någe helt sjukt grymt underbart att få sova i sin egen säng igen!
Jag och Rasmus tog en tur på Furuvik innan jag lämnade honom till Tommie för veckan. Han skulle vara med på nån fisketävling i Gårdskär på lördagen och söndag morgon skulle dom åka iväg till Leksand sommarland.
Det verkar som han har haft en superkul början på semestern iallafall :-)

Så... själv är man tebax på jobbet igen då. Sitter här vid mitt skrivbord.... *suck* Supporten varje jäkla dag denna vecka!!
Märkte redan igår att det här inte alls kommer gå någe bra.... Inge tålamod alls och kände mig mest bara irriterad på alla som ringde. Och inte blev det bättre för att jag blev störd av tre samtal på beredskapstelefonen på morgonen EFTER att beredskapen är stängd. Både igår och idag ringde dom efter 7.30. Men det tänker jag minsann ta betalt för. hehe

Nu räknar jag dagarna tills mina tre veckors semster börjar. Ska bli såååå skönt. :-)

Fram till dess... blir inte så många knop gjorda kan jag säga. hihi



Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas inte din chef hittat till din blogg. Hihi. En veckas betald semester. Väldigt avis kan jag säga :)

2008-07-15 @ 13:10:19
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Kärstin

Skön inställning.

2008-07-15 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0