Flåt!

Inatt hade jag tydligen en hel del äventyr för mig, enligt Peter då (dessa anklagelser är ännu inte bevisade).
Men hur som helst, så ska jag inatt tydligen ha stormat upp ur sängen, sprungit iväg (inte helt påklädd om man säger så...) och ställt mig i fotändan och pekat med hela fingret rakt på Peter och rytit någe väldigt elakt. Exakt vad som kom ifrån min mun vet han inte, bara att det va någe jätteelakt.
Efter det hade jag tydligen vänt på klacken och gått å lagt mig i sängen igen. Peter försöker smyga närmre för att hålla om mig varpå jag häver ur mig "rör mig inte!". Sen hade jag tydligen somnat om så fint igen.

På morgonen gjorde han ett tappert försök att närma sig mig igen och den här gången gick det ju bra.
Jag vaknar av att han säger "Jasså, du är snäll nu"
Öhhh... va????

Så förlåt min älskling att jag skällde ut dig efter noter inatt. hihi. Jag har aldrig sagt att jag va lätt att sova med ;)
Älskar dig! PUSS


image443

Kommentarer
Postat av: Petra

Själv blev man tillsammans med Niklas Wikegård inatt..
Vaknade med ett leende om man säger så! ;)

2008-01-22 @ 16:24:44
Postat av: BosseBus

ha ha, stackars Peter. Nu får du fjäska styggt så du kommer på plus igen :-)

2008-01-23 @ 12:03:21
Postat av: Mirre

Ok, pax för att inte sova med dig nu i helgen! ;)

2008-01-23 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0