Dagens i-landsproblem

Kristin sitter i supporten torsdag em. Det har varit en lång dag med mycket jobbiga och dryga samtal.
Vid 15 taget ringer en kvinna. Kvinnan har fått det nya CS2 programmet installerat. För er som inte vet så är detta ett slags paket för flera olika Adobe program. Ex photoshop mm.
Hon har tidigare haft det gamla programmet och har nu fått uppdaterat till det nya. Men har en massa gamla filer hon använt sig av i det gamla programmet.
Och nu till hennes OERHÖRT jobbiga problem.
När hon dubbeklickar på filen så öppnas det gamla programmet. VE OCH FASA!!
Hon måste alltså öppna programmet först och SEN öppna filen. Och SÅ kunde hon ju verkligen inte ha det. Så går det inte att arbeta alls!
Och det här kommer alltså från folk på sjukhuset... ujujujuj....
Om man relaterar det här problemet med sådana som att ex blodsystemet skulle gå ned och det därmed skulle bli något krisartat ifall det kommer in ett trauma som behöver blod.... ja.. Då kanske ni förstår att man känner sig lite lätt irriterad torsdag em när en sådan här kvinna ringer in.
Och det är ju inte direkt så att programmet inte fungerar. Bara det att det tar henne 5 sekunder längre att öppna sitt arbete.... *SUCK* säger jag bara.

Jag tror det är tur att jag bara sitter i supporten ½ dag i veckan nuförtiden.....

image435

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA Jag måste erkänna att jag skulle bli väldigt irriterad jag med om ja va tvungen att øppna programmet først! :D
Men ja førstår att det inte är nå man vill sitta med i supporten :)

2008-01-18 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0