Året 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kanske....

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig några nyårslöften, det slutar bara med att jag gör mig själv besviken :P

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japp. Sussie och Dragan blev föräldrar till lilla Victor.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?

Åland... Det blir väl Finland dä. hehe

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Ett endaste litet år utan massa skit kanske....

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
30 juli. Kristin (hjärta) Peter och 8 dec för då vann vi div 1. :)

8. Vad var din största framgång 2007?
Vinst med laget i div 1 såklart!!!

9. Största misstaget?
Hum.... Det vet nog mina närmsta :P I våras nån gång =)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småsjuk är man väl jämt... skadad.. nja.. Förutom nån axel ur led så... har jag väl klarat mig rätt bra.

11. Bästa köpet?
TV Bänken jag handlade inför min inflyttfest.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fester och kläder... tyvärr

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Beach, massa nya vänner och så min kärlek såklart.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Det finns tre låtar... Markus Fagervall - Everything changes, Sonja Aldén - För att du finns.
Och den viktigaste av allt: Frida - Dunka mig gul och blå :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det här har nog varit ett av dom tyngsta åren....

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Roliga saker med min son...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat mindre tid på att vara dum och tro en massa saker...

18. Hur tillbringade du julen?
Men min älskade familj, hela tjocka släkten.

19. Blev du kär i år?
Jajamensan

20. Hur många förhållanden?
2 st....

21. Favoritprogram på tv?
Inget just nu... Följer inget speciellt.

22. Bästa boken du läste i år?
Jag läser ju aldrig böcker juuu

23. Största musikaliska upptäckten?
Öhm... ingen speciell där heller.

24. Något du önskade dig och fick?
Önskade mig inget men fick smink av min älskling

25. Något du önskade dig men inte fick?
nee...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag hade ett herrejössesparty för alla mina nära och kära :)

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns det nog, men det orkar jag inte spekulera i nu. Det som är gjort är gjort.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Lättsam och bekväm :)

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner bar mig när jag mådde som sämst. Min älskade son Rasmus. Peter, du fick mig att leva igen :)

30. Vem saknade du?
Tina när hon flyttade...

31. De bästa nya människorna du träffade?
Peter, Jesse, Asp, Erika, Picco, Tompa, Björn, Kristin mfl

32. Årets sötaste?
Den finaste i hela världen VARJE år. Rasmus såklart :D

33. Årets hetaste?

IK Sätra babes! Are there any others!? :P

34. Årets största kärlek?

Ens fråga.... PETER såklart :)

35. Årets besvikelse?
Mig själv....

36. Årets bästa?
IK Sätra volleyboll damer!! :D

37. Årets snällaste?
Alla jag har runt mig är snälla. Men mamma och pappa.... Ni är världens bästa. :)



Kopiera och lägg in vad ni gjort under året!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0