Allt springer ifrån mig??

Inatt drömde jag en fruktansvärd dröm. Jag var ute och lekte med Rasmus. Helt plötsligt sprang han ifrån mig, han sprang jättefort och rakt emot en väg med en massa bilar. Jag sprang och sprang så fort jag kunde och skrek tills rösten höll på att brista "Stanna!! Snälla Rasmus stanna! Akta dig! Stanna!" Men han bara försvann längre och längre ifrån mig. Och jag såg honom springa över vägen och bilar som höll på att köra över honom.
Jag vaknade av att jag låg och snyftade hysteriskt och tårarna rann. En fruktansvärd klump i bröstet och panik känsla över hela mig. 
Denna helg skulle jag haft Rasmus men han har fått varit hos mamma och pappa över helgen för att laget skulle till Ljungby och Gislaved och spela. Det var tungt att åka ifrån honom.....
Sen att jag verkar vara i en tung svacka i mitt eget spel gör inte saken bättre..... Jag har inte gjort annat än att förstöra för mitt lag i helgen. :(

Nu sitter jag här på jobbet fortfarande med en stor klump i bröstet och mår faktiskt inte alls bra....
Vad betyder den där drömmen igentligen?


image445

Kommentarer
Postat av: Sofi

Den betyder att lilla killen håller på att bli stor och mamsen inte kan skydda honom från världens alla faror.

För övrigt så var du en klippa i servemottag och försvar som vanligt så lite nytta tycker jag allt du gjorde för ditt lag :-)

2008-01-28 @ 11:57:06
Postat av: Mirre

Vad snackar du för strunt...du är vår klippa juh kneppis! =)

2008-01-28 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0