Trötthet smittar

Tjingeling! Ännu en härligt solig dag här i Gävle :D och ÄNTLIGEN fredag, kan man tänka sig. Det här veckan har faktiskt varit lång....  Har varit så fruktansvärt trött hela veckan... Och jag som äter rosenrot....
Igår var jag verkligen helt jättetrött hela dagen och åkte sen hem för att träna. Träningen började segt... fys.. BLÄÄÄ
Men okej det behövs ju faktiskt. En bit in på träningen så vaknade jag till vilket jag brukar göra. vi var bara 3 st på träningen men det blev ändå jättebra. :)
Kl 21 när vår träning slutade kom grabbarna och skulle sätta igång sitt. Dom var bara 5 st. Förmodligen pga en hel del bortrest folk över sportlovet. Så jag hoppade in så vi kunde köra backspike. AS kul faktiskt. :D
Gick bra även den träningen. Men när jag kom hem vid 23 taget så var mitt stackars knä ganska så mört...
Det har liksom aldrig fått tid att läka under säsongen eftersom vi tränar och spelar jämt. Så idag har jag lite ont...
Men jag ska tappert försöka träna lite lugnt ändå ikväll.

Imorse när Peter skulle stiga upp var han senare än vanligt iallafall. Han börjar kl 7 på sitt jobb och var på vägg upp ur sängen först kl 6.30. hihi... Tröttare än någonsin tror jag. Han kallar mig "Tröttast i världen". Det kanske smittar av sig ;)

Jo och på jobbet har det väl inte blvit så värst många knop gjorda antar jag.... Först vare fika... sen pysslade lite med upplägg av nya användare.. sen vare lunch på Läkerol.... om en 30 minuter äre fika igen =) Ptja... jag vet inte ja... Man KAN väl få slappa lite näre är fredag va :P

Längtar tills jag kommer hem efter träningen ikväll och får mysa in mig i soffan med min älskling och titta på en bra film och bara... kramas å gosa och mysa :)

Och! Glöm INTE!
Match lördag och söndag!! Missa ICKE! :D


Oj vicken osamanhängande blogg det blev....     Ähh! :)


image470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0