SNAAAART!!

Snart äre dax å åka på match!! Äntligen!!
FAAAAAN va den här dagen har varit lång!! GAHHH!!! Snacka om att stirra ut klockan.
Har suttit i supporten nu på em. Det har faktiskt varit oroväckande lugnt.... hum....
Fast nu är kl 16 så nu kliver jag av mitt pass iallafall så =).
Har precis suttit och tvingat i mig en halv pastasallad mä kyckling och fetaost. Jättegott!! Om man är hungrig.....
Vicket jag inte är just nu. Men va gör man om man ska spela match kl 18.30. Man kan ju inte skita i å äta för då svälter man ju ihjälp precis lagom till matchstart.
Sådärja, varsegod. Dagens i-landsproblem. Att behöva äta när man inte ens är hungrig. =)

Nä.. nu ska jag gå och byta om. Snart dax å dra iväg. WIHOOOOOOO!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Lycka till!!!

2008-02-21 @ 16:52:25
Postat av: Petra

Ja det är synd om dig som får åka och spela match. Jag är inte avundsjuk. Nej nej. :P

2008-02-21 @ 17:02:02
Postat av: Sofi

Poängbäst idag Eken! KUL!

2008-02-21 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0