Getting closer!

ÄNTLIGEN är det fredag. Förstå att man släääpar sig till jobbet hela veckan. Helst sitter man stilla, men måste man gå ut på jobb så hasar man sig gäspande fram. Men så fort det blir fredag så är det väldigt lätta steg man trippar på. :D Sen om man har lite schysst musik i öronen så blire ju ännu bättre. Idag hare varit en jättebra dag, TROTTS att jag inte kan varken andas eller höra pga förkylningen.... Men men man kan ju inte få allt :P
Vackert väder. Kallt visserligen, men vackert. Solen!!! :D
Sen en jättemysig Alla hjärtans dag igår med en stor bukett röda rosor, en W880i telefon och en jättegod middag med mannen jag älskar. Kan ju inte bli så mycket bättre faktiskt :D
Okej... träningen som följde efter det va väl ingen höjdare... Men jag brukar gå ut med den inställningen att om det går dåligt på träningen innan match så går det bra på matchen istället. =) Brukar faktiskt funka. På riktigt! :D

Ja... iallafall så är kl 14:16 nu och snart är det HELG!
Ikväll blire biljard på Interpol mä Lisa och Anders. Kanske en bit mat oxå :) Om några fler vill hänga på äre bar å sej te!

Nä.. nu äre fika här. Ja... det va ju faktiskt 1 timma sen jag åt lunch. Då har jag ju jobbat aaaaalldeles för länge redan =)

Och brudar. I helgen... JÄVLAR!! Jag säger bara ANFALL ÄR BÄSTA FÖRSVAR. ATTAAAAAACK!!!

image465


Kommentarer
Postat av: Mirre

Aaaattack!!

2008-02-16 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0