Ett tjuvpass

Igår skulle vi igentligen fystränat jag och Lisa. Men eftersom Sätra har gått inomhus den här veckan så kollade vi med Skuggan om vi fick träna med dom. Det gick bra :-)
Vår inomhusträning med Tierp börjar inte förrän nästa vecka. Så vi tog ett litet tjuvpass så här innan premiären med Tierp. :-D
Efter tisdagens försök att bolla med varandra som slutade i total katastrof. Så var vi väldigt sugna på att göra en bättre träning denna gång :-)
Vi körde lite teknik i början som vanligt. OJ vad det behövdes. Man har verkligen chipsfingrar...... Fick tejpa dom på en gång. Men det kändes mycket bättre än i tisdags iallafall. Oboy va kul det är med volleyboll!!! :-D

Synd bara att jag vaknade med en hiskelig halsont i morse... PETER!!!! :-=

Oh föresten! Imorrn kommer Tina till stan. Nattliv på HB? You me? me you? him? me?

En kulen natt, natt, natt
Min båt jag styrde
På havets vågade, vågade våg
Så skummet yrde
Och vart jag sågade, sågade såg
På havets vågade, vågade våg
Där ner i djupet-e-pet-e-pet-e-pet
En fisk jag såg
Och det var DUUUU!
AJ AJ AJ AJ det var en HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0