That kind of day...

Idag är en sån där dag som man skulle lyssnat på sina tankar och stannat under täcket i sängen.
Men lyssnar man någonsin.... NÄ!
Okej... inget fasansfullt har hänt. Men om man lägger ihop alla smågrejjer så blir det en dryg dag ändå.

Dagen började med att jag sömnigt släpade mig in i duschen, satte på vattnet och började duscha.
AJ SOM FAAAN!!  Dra åt helvete va varmt vattnet var! FAN Peter! Så här varmt vatten har jag inte hemma... *suck*
Efter duschen (har inte vaknat till det minsta) släpar jag mig till sovrummet för att klä på mig när jag kommer ihåg att ju väskan med alla mina kläder står nere i köket. Bläää... en jobbig trappa ner och en jobbig trappa upp igen.
Studsar naken ned och hämtar väskan och studsar sen upp igen. (Snygg syn om nån sett mig.. NOT)
Börjar klä på mig och kommer halvvägs på mig själv med att sätta på mig myskläderna som ligger på sängen istället.... Nä men nu jävl.... Nä nu är det dax å skärpa till sig.
Får på mig kläderna och sminket och kommer ut. Ska låsa dörren och kommer på mig själv med att försöka låsa dörren mä bilnyckeln!! Det är nått FEL på mig! Ruskar på huvet, tittar upp mot himlen och tänker att jag dör nog snart.
Sen tror jag det flöt på rätt smärtfritt fram till lunch iallafall. Men sen brakade det lös igen mitt under lunchen. Jag satt och åt bredvid vår whiteboard tavla och SMÄLL sa det så dunkade jag armbågen i så pennorna flög åt alla håll.
Ungefär 5 minuter senare dunkade jag i tallriken så besticken flög allvärldens. åååå några minuter senare igen så välte jag glaset.... :S Ja vad säger man..... När jag skulle gå med disken till diskmaskinen så gick jag vääääldigt försiktigt.
Ja.. och nu är kl 17.26, jag sitter i supporten och saker och ting har gått smärtfritt. ÄN så länge!
Dagen är fortfarande ung... mycket kan hända :S
Nä... min finmotorik är inte helt utvecklad.... Och jag kan nog sluta hoppas på att den ska bli det oxå med tanke på min ålder... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0