Dagens

Äntligen är det helg! HUR skönt är inte det då!
Rasmus var fortfarande dålig i magen imorse så jag blev hemma på fm med honom. På em tog Tommie honom så jag kunde åka in och göra några timmar.
Efter jobbet åkte jag och tog en långpromenad i Hemlingby. MYCKET skönt. :D
Sen åkte jag och Rasmus och handlade lite inför kvällen.
Vi köpte varsin glass å gottade på. Och helt plötsligt utbrister Rasmus "Det här är livet mamma"
Jag - Öhh... va? Vad är livet?
Rasmus - Äta glass!
Helt enkelt! Jag kunde inte annat än att hålla med. :)

Sen var det in och börja göra mat. Idag blev det grillad kyckling med sallad (sallad, groddar, purjolök, tomater och osaltade cashewnötter) och keso. Väldigt uppskattat av Rasmus. Hans kommentar "Det här var utsökt gott mamma". Ja han har lite småroliga kommentarer ibland. Man kan inte låta bli att skratta. Han är ju för underbar.

    

Efter maten badade Rasmus medan jag städade av lite.



Sen blev det läsa saga och nattas och han somnade rätt ovaggat.
Nu skan jag mosa ner mig i soffan med en kopp kaffe och titta på tv.
mmmmm va härligt det är med helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0