Allt på samma dag

Har inte orkat blogga om helgen än för jag va så fruktansvärt trött igår. Men nuså börjar det ordna upp sig :)
Fredag blev en lugn och skön kväll men lite beach på em för att avsluta med grillning och mys hemma hos Peter.
Lördag ringde klockan kl 8 första gången... andra gången kl 8.30. Ja.. det va väl lika bra å stiga upp då.
Vi skulle nämligen iväg till Hudik för att fira Peters lillebror Johans 20:e födelsedag. Siktet var inställt på att komma iväg kl 10. Som slutade med att vi åkte från Gävle kl 11.30 :S Gissa vems fel det va. Jorå... JAG! Jag är den skyldige. Jag tog bilen hem i förväg för att packa grejjer jag skulle ha med mig. När Peter klev innanför min tröskel kom han på att jag ju glömt ölen hemma hos honom. Så han fick åka hem och hämta dom medan jag stressade vidare i min lägenhet.
Väl i Hudik blev det smörgåstårta och därefter vanlig tårta. mmm gott! :P
Peter hade köpt ett Guitar hero till Johan så det blev lite tv spel sen.

    

Vi lämnade Hudik vid 17.30 taget och styrde kosan mot Söderhamn i en 150 blås. Nu var det dax för inflyttfest med gettogrillning hos elin och elias. Tyvärr blev visiten där korvarig. Och jag avslutade den med att skicka en av Elins ciderflaskor i golvet. TYPISKT MIG!

              

Efter cirkus 1.5 timma i Söderhamn begav vi oss hemåt till Gävle. Jag blev avsläppt hos Kärstin för vidare fest med henne och Petra. Det blev en lite konstig kväll..... Och till min stora fasa hamnade vi såklart på GOYA!
Det spelar ingen roll hur full jag är. Jag kan bara inte sluta irritera mig på dom små anorexiapygméer med silicontuttar som springer omkring därinne och jagar vimmelfotografen. Nu har jag varit där flera gånger och verkligen gett stället en chans. Men NEJ! Nu får det vara slut. ALDRIG MER GOYA! så att alla vet det. Ska man gå ut med mig blir det INTE Goya!.

Trött och ont i fötterna satte jag mig strax efter 2 på bussen hem mot Ytter Harnäs. När bussen passerat Furuvik tryckte jag på Stop knappen och klev av. Först när jag klivit av och ser bussen försvinna ser jag även Ytter Harnäs skylten lååångt därborta. *SUCK* För helvete Kristin!!! Det va bara å börja knalla. 800 m mellan furuvik och den skylten blev jag informerad om i efterhand. Inget man önskar när man kommer hem med krogömma fötter. :S

     

Kommentarer
Postat av: Paulina

Usch, jag hatar också Goya, det är hemskt!! Mja, vi ska flytta igen. Det har varit massor av krångel även om vi älskar lägenheten jättejättemycket. Pappa står för hyreskontraktet och bara det innebär trassel i min familj utan att gå in på det alltför mycket :/ Dessutom är 6700 lite väl saftigt i hyra när bara en av oss har jobb och jag dessutom ska börja plugga. Jättetråkigt, men så är det... :(

2008-04-28 @ 17:02:57
URL: http://paulinat.blogg.se
Postat av: Petra

Jag ska hjälpa dig och påminna om vad mycket tuttfior som knuffas på dansgolvet på HB oxå! :P

2008-04-29 @ 15:50:05
Postat av: Eken

Äh! Inte sånna tuttfior. Och dom flesta håller med mig :P

2008-04-29 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0