Nästa att försvinna...

Jao.. det har hänt en del på sista tiden. En underbar sista sommar med gänget kan man säga såhär i efterhand...
Tina har flyttat till Stockholm. Och även om det bara är två timmars färd med bil dit så känns hon långt borta....
Nu har Petra stuckit till Norge. Visserligen bara för 2 månader... Men vem vet vart hon tar vägen sen... Känns konstigt att inte ha daglig kontakt som vi brukar.
Snart flyttar även Camilla till Stockholm, hon har fått sitt drömjobb där. Jag förstår henne.

Trots detta så känns saker och ting rätt ok ändå :)
Inomhusträningarna har satt igång och vi har haft träningsläger i helgen som var. Mör och fin var man efter den.... Men SKIT kul var det och bra gick det. Axeln känns jättebra. (peppar peppar)
Träning igår och på fredag. Nästa helg 15-16 väntar Uppsala Cup. Ser fram emot den. Laget känns väldigt taggat trots att vi har lite brist på spelare. Det kommer bli en rolig säsong, det känner jag på mig :)
Det har även startat ett herrlag som ska träna på torsdagar till att börja med. Mycket roligt folk i det laget. Kanonkul med ett herrlag i Sätra igen :)
Åkte förbi beachen idag..... Såg tillbaka i tiden lite... längtade tillbaka.. Längtar redan till nästa sommar :)

Sen då... Trivs jättebra i nya lägenheten. Känns som det är jättemycket kvar att göra. Men roliga saker :)
Ska försöka hinna med så mycket som möjligt nästa veckan är jag inte har Rasmus.
Han kom föresten bort igår.... Gissa om jag hade panik. I ett nytt område där han inte hittar. Han var ute och lekte med några barn och vipps var han bara borta. Jag sprang runt hela området och ropade. Inget svar... Tills jag hittade några barn som visste vart han var. Han hade gått upp till en liten kille som hette Alexander. Så där stod jag och 5 ungar och ringde på dörren.... hihi
Han kom till rätta till slut iallafall. Jag träffade Alexanders mamma som var jättetrevlig. Så han har ju inte svårt å få kompisar iallafall verkar det som :) Mycket fler barn i det här området, känns som en bra flytt på det sättet oxå.

Och, även om det fortfarande känns okristligt tidigt att stiga upp kl 6.30 på mornarna så är det ändå kul att åka till jobbet nu. Tror jag fått en liten nykick. :)

Våren har varit tung och jobbig pga olika saker.... Det här förtjänar jag. Äntligen!! :D

COCOBOOMBOOMBOOM! :P

Kommentarer
Postat av: Anders Asp

Kul! verkligen kul för dig! du förtjänar't. krams

2007-09-09 @ 23:44:37
URL: http://andersasp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0