Sand under fötterna

WOW vilken slapp dag det här har varit. Känns inte som jag gjort någe nytta alls idag.... Känns inte bra..
Dagarna går så himla långsamt då.
Fast idag hade jag en rätt trevlig liten träff på jobbet..... hehe. Gör ju dagen lite ljusare. :P
Efter jobbet var det iväg och hämta Rasmus. Hem och byta om och sen in i driven på McDonalds och trycka i Rasmus och mig själv lite käk.
Sen iväg till Boulogern och spela beach. HUR kul som helst. Fan va härligt det är med våren!!!!
Gick inte någe vidare bra kanske... axeln vill inte riktigt. Men kul ändå och mitt lag vann båda gångerna. :P
Rutin kanske. HAHA


                                                image16

Nä.. Inte jag. Men man kan ju drömma. ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken vältränad tjej!!

2007-05-16 @ 20:15:33
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0