Semestern närmar sig

Jorå, nu är det bara typ... *tittar på klockan* 1 timma kvar precis innan det är semester! TJOHOOO!!
3 hela underbara veckor av ledighet bara.
Det värsta är att idag kom jag att tänka på att augusti kommer bli en jättejobbig månad. HUR ska jag hinna med allt!!
Om två veckor fyller jag år och ska ha stor fest. Den ska grejjas och ordnas med. Helgen efter det är det cityfesten så då blir det ju inget nyttigt gjort direkt. Helgen efter det drar vi iväg till åland på World Tour. Happ... sen är det två veckor kvar innan jag flyttar... och SAMMA helg som jag flyttar har vi träningsläger.  åhh..... Jag fattar inte ens hur jag ska hinna packa, städa och allt det där.... Å alla pengar som kommer försvinna! Lilla rara han däruppe... kunde du vara lite hygglig å kasta ner nån miljon sådär... skulle behövas nu faktiskt.
Jaja... Sen är jag ju som jag är oxå. Väntar alltid med allt till sista sekunden... Sen får jag panik då istället. Och aldrig lär man sig heller. hihi

Sen var jag på stan och åt lunch mä Petra idag. Blev American pizzaplace. Suuuupergott. Sen skulle vi gå till MQ för Petra skulle visa mig en tröja hon önskade sig i födelsedagspresent. Hittade jättemycket fina kläder. Men inga pengar å handla för....   Och ett PERFEKT linne som bara skrek efter Petra. Det typ STOD Petra på den till och med. hihi Men nääää. VÄÄÄÄGRA!!
Sen gick vi in i en skoaffär och jag hittade ett par jättefina skor! REA. hehe. 200 kr bara. Hur bra som helst. Så det blir invigning av dom i helgen.

Åhåpp... Händer ikväll då. Vet faktiskt inte än. Kan bli fest någonstans... kan bli hemmakväll i soffan. Vi får se.
Igentligen skulle jag åka hem och springa nu efter jobbet. Men allvarligt! Det var länge sen jag var såhär trött....
Sover sååå dåligt på nätterna nuförtiden. Måste försöka sova en stund när jag kommer hem.
Sen får vi se vad som händer.

Imorrn är Tinas avskedsfest iallafall så jag laddar för den. PARTY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0