Så var hon borta då...

Jahapp... så var hon borta då. Tina... :( Jobbigt....
Var dit i söndags och hämtade lite linnen jag lämnat hos henne under lördagen. Kramade om henne och började nästan gråta. Var tvungen att gå därifrån. Tungt.... Allt gick så fort liksom. Nu bor hon i Stockholm.
Jag tänker verkligen hålla kontakten med henne. Världens goaste skåning :) Jag kommer sakna dig så innerligt mycket! Hoppas att vi ses snart. Rött hjärta

Så var det avskedsfest i lördags hemma hos Soppa då eftersom Tina inte har några möbler kvar i sin lilla etta.
Var först och spelade lite beach och solade. Var ju kanoners väders på dagen :) Sen hem och göra sig iordning för party. Peter var förbi och hämtade upp mig och sen for vi iväg till festen. Åkte först hem till Tina en stund och satt ute på gården där och zippade lite öl. gotti gotti. Sen vid 20 taget bar det iväg in till Soppa och Linda. Folk strömmade in. Vi spelade Sigges lilla spel. hehe Vissa shotade whiskey... hur bra det nu är...

Helt plötsligt kastade sig Lisa, Petra och Tina iväg. Dom skulle till Bilagan och sjunga sa dom. HAHA
Och gissa vad som sjöng! Jag ljuger så bra såklart!!! What else!! hehe

Jag, Peter och Petra tågade iväg till HB istället. MOT DANSGOLVET!! Petra vek av mot baren på vägen dit men jag och Peter fortsatte in och började stuffa. :P Fan va bra musik. :P
Efter ett tag kom Petra, Tina och Lisa oxå. Och Tina...... ujujuj... var INTE å leka med. hihi
Hon kunde inte stå rakt. ramlade fram och tillbaka på dansgolvet. Till slut fick Anders skicka hem henne i en taxi.

Lisa lackade ur på en brud som dansade in i henne hela tiden och hade jag inte flyttad på henne och tagit hennes plats finns det risk för att det blivit en catfight eller nått. hehe Fast jag hade nog hejjat på Lisa för hon var ungefär 1 huvud längre än den här tjejen.
Peter knäppte kort hela kvällen. Även inne på dansgolvet. INTE så vackra kort. hihi
Men vi lyckades fånga en mycket märklig människa. Han gled som ett spöke genom allt folk. Liten tanik kille i vit skjorta och jordens datanördsbrillor. runt runt... tills han slutligen stod bakom Lisa. Och det läskiga är att det inte är FÖRSTA kvällen han gör så... och hamnar hos Lisa. hihi Sjuk människa det där.

Lite bider från kvällen

                                            

                   

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0