Kolbäck

Jåhåpp så nu sitter man framför pappas dator och skriver lite . Jooooordens segaste internetuppkoppling.
Känns skönt å vara här. Har faktiskt inte gjort nånting hittills. Jo... jag tränade en sväng idag, sprang. Måste väl passa på att göra det när man har barnvakt. Puh det var jobbigare än vanligt.... Man kanske har slappat till sig lite.

Rasmus har lekt med grannkillen Noel som är kanske 1 år yngre än Rasmus. Dom verkar ha jättekul ihop. Så han var helt slut vid 17 tiden idag. Somnade som en stock efter två sagor kl 19.30. Och det gjorde mamma oxå. HAHA.
Sov kanske till 21... rätt onödigt med tanke på att jag kommer ha problem å somna ikväll. Så det blir väl film tills man blir trött igen då antar jag .

Skulle gått ut med Pernilla i Västerås imorrn igentligen. Men det blev inget. Hon fick ingen skjuts hem på natten. Hon bor ju ute i vischan Pernilla.. Ramnäs. hehe
Så jag, Pernilla och Therese tar en fika på cafeterian i Kolbäck imorrn istället för å få komma ikapp varandra lite . Så himla kul att vi börjat få kontakt igen efter alla år.
Sen blir det Ikea med mamma imorrn. Ska kolla efter en soffa mm till nya lägenheten. Blir en rolig dag.

Sen bestämde Lisa och jag att vi ska spela Open i Uppsala på söndag. Blir GRYMT kul!

Nu filmtajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0