Hata måndagar!

SHIT vicken rivstart på första dagen på jobbet efter semestern!! GAAHH!!!!
Visste ju att jag skulle sitta i supporten hela dagen. Men hade liksom lite smått ställt in mig på att det skulle bli väldigt lugnt eftersom det är semestertider nu. OBOY va fel JAG hade. APtrött låg jag och snosade ända in i det längsta och insåg till slut att jag inte skulle hinna till jobbet i tid. Så jag bestämde mig för att sitta hemma och jobba. Sköööööönt. Tog täcket och kudden och förflyttade mig till datorn i vardagsrummet i tron om att det nog skulle bli en hel del zappande på tv:n. Loggade på och in i teleQ. WTF!!!!!!!!! Inte 5 eller 10 samtal i  kön. Utan typ 20!!! Och vi var två personer i telefonen. Oh my god....
håpp... bara å hugga in på samtalen. Fick varken frukost eller fika kan jag säga. Tack och lov så bjöd Petra på lunch hemma hos sig så jag åkte dit och moffade i mig potatissallad och kyckling. Mumma! :P
Sen tillbaka till supporten igen och uthärda dagen fram till 16.30.
Sista halvtimman var lung så då passade jag på att boka biljetter till World Tour i beach på åland V 33. Blir så KUUUUL!!!

Sen drog jag ner till beachplanen en stund och lade mig i solen medan dom andra spelade. I väntan på mitt eget plågopass..... *suck*
Iväg till hemlingby för å göra löptester. 1,5 km uppvärmning i denna hetta! Vad tänker du på tränare!! ;)
Sen 3 km på tid. Just då när jag sprang och svetten rann ner för pannan på mig så trodde jag helt ärligt att näe... nu dör jag.....  Exakt NU ger jag upp...  Men sen såg jag den sista backen och målet framför mig och sa till mig själv att "Kristin! Du ger dig fan inte nu! Och det gick, det gick faktiskt. Och jag bättrade på min tid med nästan 1 minut. Rätt nöjd över det faktiskt.
Strax efter mål ringde Petra och undrade om jag ville komma och äta köttfärssås och spagetti. mmmmm VILL JAG!! Hellooo!! Hungrig som en varg! :P Lunch OCH middag på en och samma dag. Måste jag bjuda igen :)
Hur gott som helst. :)

Så imorse hamnade man i supporten igen då. Började 7.30... IIIIKKKK!!! Omänskligt tidigt.. men det gick. Blev visserligen kanske möjligen.... 10 minuter sen. Men det gjorde inte så mycket :)
Lugnare dag idag... Men tröööööött...
Blir förmodligen beach ikväll men skulle verkligen behöva hem och vila en stund först efter jobbet...
Åja... vad är en bal på slottet....

Hej hopp lingonplopp...?? eller... nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0