Självdiciplin.. Har aaaaldrig hört...

Jag vill minnas att det va senast IGÅR jag sa till mig själv att jag ska deffa till jul......  Tror jag började säga det till mig själv nån gång i höstas.... hum...  Iallafall så har det ju inte hänt än!!
Varför varför varför ska det finnas godis!! Och varför varför varför ramlar det alltid in feta LASS med godis till jobbet!?
Hur i allsindar ska man kunna ha nån självdiciplin då?! INGEN kan begära det bara... det GÅR inte.
Det står där inpackat jättefin i korgar.... choklad i alla dess former... mmmmmm... Finns det nån tjej i helaste världen som kan motstå choklad???
Alla... precis ALLA andra på jobbet sittr och mummsar och äter... Och man vet att den där korgen på 5 kg godis kommer vara slut imorgon redan.
Men hallå!! Till slut blir det ju så att man bara MÅSTE ta en. Och tar man en så blir det två. Tar man två blire.......
*suck* Happ... det va dere...
Åh nu... Nu äre ju bara två dagar kvar till jul....

Ähh va fasen! Hit mä godiset!!!! :P

image393


 


Kommentarer
Postat av: Mirre

haha, vi har ungefär lika mycket karaktär =)

2007-12-21 @ 16:07:23
Postat av: Petra

Du får tänka på att choklad är bra på många sätt oxå. :)

2007-12-22 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0