Nu händer det grejjer

Jajamensan nu händer det grejjer. I måndags kom mamma till mig med kärran redo för att hjälpa mig flytta.
Igår satte vi igång och flytta över kartonger och småsaker till den nya lägenheten. Mamma har så smått börjat städa gamla lyan oxå. Vad skulle jag göra utan dig mamma!! :)
Tack och lov lyckades jag göra ett litet avtal med familjen som bodde där innan. Att om hon städade badrummet och köket och fick lämna resten så fick jag flytta in en vecka i förväg. HELT underbart :) Nu har vi ju flera dagar på oss och behöver inte slita ut oss totalt. Så om allt går enligt planerna så ska jag vara klar till fredag så jag kan vara med på träningslägret i helgen.
Med hjälp av Petra, Peter och Asp så går det nog vägen. Ni är guld värda!! Puss på er!

Det känns iallafall superbra när jag strosar omkring där. Med uteplats och allt. Kul att få planera från början, göra om saker. Köpa nya saker och allt.
Ska få omtapetserat oxå, men inte förrän efter jul. Men sååååå kul och planera det sen :)

Träningsläger i helgen, om två veckor är det Uppsala Cup och sen är det inte länge kvar till serien börjar.
Känns som det kommer bli en rolig höst :)

PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0