Min coola kiddo

Nopp det blev lite ändrade planer idag. Det blev inget Barnlandet på brynäs. Det var ju så otroligt fint väder ute och sista dagen på sommaren säger dom ju. Så, vi drog iväg till boulogern istället. Han träffade massor av barn och lekte av sig som bara den. Sen stack vi iväg till fiket och käkade lite glass och festis. :)
En helt underbar dag. :D

Sen åkte vi hem och lagade kyckling med pommes och satt på balkongen i solen och åt. Sen avslutade vi kvällen med "På andra sidan häcken", chips och cola. :P SUPER mysigt :)

Och nu till dom stora nyheterna. Imorse slängde Rasmus sina nappar. IIIIKS!! tänkte jag innerst inne..... Men var ändå jättestolt över honom och sa det åt honom oxå. Men när han inte såg tog jag napparna och lade undan dom på säkert ställe. Ifall att liksom....
Men se på fasen.... När det var sängdags klagade han kanske lite att han inte hade napparna. Men jag förklarade för honom att han ju var stor kille nu och klarade det här galant. Sagt och gjort! Inte ett ord om napparna när vi lade oss i sängen. Och han somnade jättebra :D

Jag har världens coolaste kiddo! Snäll, smart, rolig, söt och bara helt... helt underbar :D

image211


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0