Äntligen!

Nu är jag äntligen klar med flytten! SHIT va skönt det känns nu. Petra, Asp, mamma och Peter har varit änglar. Utan dom hade jag aldrig klarat det här. Tack för allt!

Idag lämnar jag nycklarna till den nya hyresgästen på rågångsvägen 10B läg 14 :)
Nu är det bara ordningen i min nya lägenhet som ska grejjas med då. Och det är ju lite kan man säga.
Måste skruva ihop min säng ikväll annars blir det jobbigt på måndag när Rasmus kommer. Ligga bredvid honom i hans lilla säng är inte att leka med....
Sen alla miljarder kartonger mä grejjer som står överallt... påsarna med kläder.. ja det är lite.
Men det blir kul. Ska handla lite nytt oxå, smågrejjer som gör lägenheten :)

Ikväll blir det dona lite i lägenheten och sen ta det lugnt. I helgen väntar träningsläger både lö och sön.
två st 3 timmarspass på lö och två st 2 timmars pass på söndag. Kommer vara lagom mör på måndag....

PÖÖÖÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0