BEACH!!!

Igår var jag, Petra och Sigge iväg till Uppsala och spelade beach. Visserligen inomhus men... Vilken känsla!!!
Shit va härligt det var.  Ok, det kanske inte gick sådär superbra för mig men det var så jääääkla roligt bara!!
Känns inte lika kul att vi ska träna volleyboll tre veckor till innan det är klart. Tittar ut och ser solen och det är varmt och vill bara iväg och spela beach!
Får se om det blir något imorrn efter jobbet... kanske kanske. :P

Så imorrn är det ju löning då. Så på lördag tänkte jag ta en sväng på stan och inhandla lite nytt. Det är jag minsan värd tycker jag!! :)

Vet inte vad det är med mig. Så fort solen skiner så bara spritter det i hela mig. Jag har inte riktigt ro och sitta still. Känns inte som jag varit hemma knappt på hela veckan heller...
Blir det en sådan här sommar så.. WOW!!

Tänker fortfarande på Fredrik såklart.. Men inte lika ofta som förut. Och det värsta onda har försvunnit.

Rasmus, underbara kompisar, sol och roliga saker får mig att tänka på annat.

Ååå just nu sitter jag i supporten på jobbet. Uscha....  Telefonsupport är väl det sugigaste på det här stället. Tur att jag bara sitter en halv dag i veckan. Lyssna på alla gnälliga kärringar som ringer om hjälp men vägrar lyssna när man försöker hjälpa dom. *suck*
Jaja.... ser fram emot träningen ikväll nudå. ladda ladda. :P

PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Lari

haha.. jadu, jag vet inte.. jag hade kunnat vara rik med.. då kanske det hade varit bättre..;) skoj att du gillade min blogg! kram

2007-04-27 @ 09:28:24
URL: http://webkocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0