Vi är TRÖTTA


Därför att Theo har skrikit nästintill oavbrutet hela jäkla natten! Och när jag säger hela natten så menar jag inte bara en stund och lite. utan jag menar verkligen HELA natten!
Fy fasen :-(  Misstänkt öroninflamation. vi har överdoserat med alvedonsuppar och gett nässprey. Men det har inte alls hjälpt mer än möjligen 30 minuter. Det är ju totalt jäkla OMÖJLIGT rent ut sagt och veta vart han har ont när han inte kan prata heller.
Imorse skrek och gnällde han precis som under natten. Vi tyckte han kändes varm men försökte få i honom alvedonsup och nässprey så fort som möjligt istället för att bråka med att ta tempen.
Efter en stund med alvedon, nässprey och att vara på benen så verkar han okej. Inte hundra, men okej.
Det blir ett läkarbesök idag det vill jag lova. Och säger dom åt mig att avvakta kommer jag åka dit och strypa varenda jävel på bygget!!

Behöver jag säga att vi är TRÖTTA idag!

Godmorgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0