Nu kan man nästan säga

Nu kan man nog nästan säga att Theo går :-) visst, han slajdar fortfarande rätt mycket. Men hela tiden försöker han gå och tar några steg här och där. Så har det absolut inte varit förut :-) Så nu ska han väl bara bättra på balansen så blire spring sen :-P

Peter ringde runt 8.30 och rapporterade från båten. Blev förvånad att han var vaken kan jag säga med tanke på att dom inte gick och lade sig förrän 5 snåret. ojojojoj... jag tycker synd om grabbarna. Dom kommer må så jäääla kasst idag. Enligt Peter hade han skött sig och druckit mycket vatten och slutat dricka sprit vid 2 redan.
Han var på väg att äta frulle när vi pratade. Skulle passa på medan han mådde bra sa han. hahaha!
ja det är nog bäst det, du lär ju må sen kan jag gissa :-P
Det hade varit en jättekul kväll. Ett möhippegäng hade dom umgåtts med fick jag höra *MORRRRRRR*.
I vanligt tillstånd skulle jag skakat av mig det. Men en gravid kvinna talar och säger BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för det!!!
Avskyr verkligen hormoner och vad det gör med en ibland...... usch...
Jag längtar som en galen och skulle helst träffa honom idag. Men förmodligen stannar han väl hos Jason och går ut ikväll med.... *suck*

Nu ska vi tjejer dra in till stan och shoppa lite. Får se om jag hittar nått att ha på mig till bröllopet.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Duktiga Theo :-) Vi har säknat att de går på riktigt då de övergett krypande och går iallafall 99% av tiden

2010-05-08 @ 18:02:40
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0