Å idag mindre sommar....

Regnet det bara öser ner.... tralalalalalalala..... 
Fast jag är rätt så nöjd över det ändå. För hade det varit sol och varmt ute hade jag haft ännu mer ångest för å jobba ikväll. :-P

Kl är snart 17 och jag är fortfarande kvar på jobbet. Vargpasset har precis börjat.
RIS uppgradering på röntgen ikväll. Eller ja, driftstoppet har pågått sedan kl 14 idag. Men vi räknar väl inte med att vara färdiga förrän runt 23 ikväll. Beror på hur bra det går.
Vi har fubbilubbat lite och dragit på ris paketet på flera av datorerna redan. Nu håller vi tummarna för att vi inte behöver backa allt. För då kan det däremot bli senare än 23.... :-\
Just nu, lite dötid i väntan på att administratörerna ska testa systemet så att allt fungerar bra. Under tiden drar väl jag och Hasse iväg och käkar något. Max tyckte han. Ääääk.... Käkade fläskfilé med klyftpotatis så det sprutade ur öronen till lunch. Så man kan väl lätt påstå att jag inte direkt är hungrig nu.... Tror inte jag kommer bli det över huvudtaget under kvällen. Men en sallad kan man väl alltid peta i sig antar jag.

Fick frågan idag på lunchen hur jag mår i graviditeten och allt. Ja.... Det är ju knappt så man hinner tänka på den. Inte alls faktiskt helt ärligt. KÄnns inge vidare... Men det blir väl så när man redan har två st att tänka på.
3 kg har jag iallafall gått up på 17 veckor. Vet inte... Det kanske är normalt. Men FET är väl ordet man känner sig som nu innan magen blir lite mer påtaglig. Men men....

Nä nu ska vi dra iväg och äta då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FET var INTE ordet jag tänkte på när jag ställde frågan och 3 kg känns väl som en minimal uppgång.

2010-05-21 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0