SJUKT bra nyheter!

Satt och fick vårkänslor på jobbet när man såg solen skina ute... Började kolla runt på nätet på vår och sommarkläder och drömde mig bort.... *suck* Tänkt den som kunde ha det där på sig i sommar... Inte jag iallafall :-S
Gick över på skor och kom på att SKOR kan jag ju handla friskt i sommar :-P

Tankarna ramlade över på beachvolley. Surfade lite på träning efter förlossning. Såg till min STORA glädje att man kan börja småträna redan 6 veckor efter förlossningen!! HAPPY HAPPY JOY JOY!!!
För det betyder att om förlossningen går okej och jag känner mig så pass kry som jag gjorde förra gången efter förlossningen så kommer jag kunna spela beach i sommar!!!!

Den här läsningen gjorde att jag genast blev på det bästa humöret igen!! Kände mig så totalt lycklig :-)
Att inte få träna är som att ta bort halva mig i både kropp och själv.
Nu kommer jag kunna vara med lite i sommar ändå och ha skoj. Inte som i vanliga fall så klart men att bara få kunna vara med ibland och lite gör mig hel lycklig :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0