Jobbig?

Söndag 1/2 ca kl 03.00

Peter RUSAR upp ur sängen släpandes på sin kudde. Ser ut ungefär som lilla ludde när han går där med kudden.
Går ut i hallen och kastar sig ner på knä vid hålet där han brukar lägga råttgift. Kastar ner kudden på golvet och börjar stirra.

Jag - Älskling, det är inga möss i väggarna. Det har inte varit nå ljud på hela natten. Kom och lägg dig nu!
Peter - JAAA!!! Jag måste bara kolla så inte hela skiten rör sig!!  (ARG)

Jag lägger mig ner och försöker blunda. Men lyckas inte utan sätter mig upp igen.
Peter reser sig upp och tar med sig kudden in i Rasmus rum. Tänder lampan och blir kvar därinne länge helt tyst.

Jag - Ääääälskliiiiing?  (väldigt försiktigt viskande)

Det rasslar till och släcks inne i Rasmus rum och Peter kommer ut, kastar kudden i sängen och fortsätter vidare in på toa. Det blir tyst en stund till. Sen kommar han ut och lägger sig i sängen igen.

Peter - (kurar ihop sig i fosterställning) Jag drömde faktiskt att det var fullt med larver runt hela kudden. Va ju tvungen å kolla så dom inte va där på riktigt juh!


Å han säger att JAG är jobbig på nätterna?!


Kommentarer
Postat av: mia

Tack :)

Haha äckligt med larver runt kudden :p

2009-02-02 @ 16:36:26
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: x

weirdo

2009-02-06 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0