Fan va roligt!!!

Å nu längtar man till helgen när det ska spelas Kal & Ada i Göteborg. Två år i rad har vi kommit jäkla 4:a. I år ska vi VINNA!!!
Anmälda som div 1 lag i år tydligen. Vet inte om det är bra eller dåligt riktigt.....
Skitbra och rolig träning ikväll tjejer. Alla kämpade och slet. Funkade väl sisådär med min axel.... tror det är mest att våga. Och det kommer väl. Men tydligen ska han kanske prova med libro i helgen så då anmäler jag mig frivilligt. :P

Provade styrka lite efter träningen. Men kände mest att armen domnade bort så... det kanske inte var den bästa idén Kristin har haft. hehe
Tror jag ska försöka vila lite granna istället om den ens ska gå å veva på i helgen.

Nä... nu lite krubb och sen ryggläge i soffan.

Hej å hå å luden tå!!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Självklart ska vi vinna! Nåt annat duger inte...

2007-05-10 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0