En sväng till hellvetet och tillbaka igen.....

3 år av 300 blås, rakt fram i tunnelseende. KÖR BARA KÖR!! Inte stanna, inte känna.... It´s all about appearence. Le och se glad ut. KÖR BARA KÖR! Det är den närmsta beskrivningen av mitt liv jag kan komma dom senaste 3 åren. 3 år av dåliga livsavgörande händelser som avlöst varandra.... Några vet allt, dom flesta vet inget.... Känslan av att man tror man hanterar allt bra. Sätter upp den där muren och stoppar alla smällar som kommer. Här kommer inget in! Det värsta med det är att det som är bra oftast inte heller får komma in...... 3 år av en massa bra händelser också såklart. Men jag har inte låtit mig njuta, känna eller vara närvarandra på det sättet man ska. Vet inte hur jag ska beskriva det.... Som att man är inuti en bubbla. Därute händer världen, härinne är jag... Jag är här, men inte egentligen. Jag åkte ner till helvetet en sväng.... Men nu är jag tillbaka igen. Bubblan är borta. Jag är här. Jag ska njuta av varje stund av det goda livet erbjuder. Jag är jag, jag är sprallig, glad och dryg. Folk tittar snett på mig och tycker kanske jag är konstig. Jag tänker tillåta mig att känna och visa att jag känner. Ni får tycka att jag är konstig. Livet är långt ifrån slut än, hoppas jag. Det kommer bjuda på många omgångar ännu. Jag känner mig rädd, men redo. Det finns en text jag alltid bär med mig. Den påminner mig om att man är stark. Starkare än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0