Att erkänna sig själv

Jag är på god väg, men jag har en bit kvar. Men helst av allt skulle jag vilja skrika ut allt jag känner och visa alla vilken värld detta är och hur bra man mår av att vara i den :-)
Men, det är inte min uppgift att tvinga andra till något dom inte är redo för. Det får komma när dom själva vill, om dom själva vill.
 
Meditation är en del av det som är oerhört viktigt i mitt liv just nu. En grund kan man säga. Utan den skulle jag aldrig må så bra som jag gör idag. Sen finns det en massa mer... Men det är jag inte redo att berätta om än :-)
Snart... hoppas jag :-)
Yoga är oxå en nyfunnen kärlek, om hör ihop med allt det här jag står för. Det underbara harmoniska lugn i hela kropp och själ som infinner sig efteråt, är oslagbart :-) Jag kanske inte kommer att gå på Gävle yogaskola, men jag kommer absolut ägna mig åt det hemma.
 
Allting har liksom fallit på plats nu. Alla puzzelbitarna är där och på sin rätta plat. och allt makes sence nu :-)
Att behöva vänta i 35 år på detta. Men nu, äntligen :-) 
 
Fråga mig inte vad det handlar om. För jag är inte redo att berätta ännu. Det kommer, tids nog. Tids nog :-)
Just nu, är jag bara glad, pigg, energisk och full med livsglädje :-)
 
 
 
 
Those who don´t belive in magic
will never find it
//Roald Dahl

Kommentarer
Postat av: Carina Frisk

för dem som tror behövs inga förklaringar
för dem som inte tror räcker inga förklaringar.
Kram Carina

2013-01-22 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0