Intressant!

Även om jag inte fått värst många reaktioner ännu så är det väldigt intressant att se hur många sidvisningar jag haft dom senaste tre dagarna. Och även hur många fler unika besökare jag haft :-D Rolig roligt :-)
Jag tror att jag kommer göra som så i fortsättningen. Att jag skapar en egen blogg om min mediala resa. Och behåller denna för vanliga vardagliga inlägg. Det är ju inte direkt så att jag slutar leva som vanligt bara för detta om ni nu tror det :-D Kan tänka mig många tror att "Jaha, nu kommer hon börja ösa på med sånt där skit heeeeela dagarna och bara prata om det där".
Även om jag brinner för det så NOPP, det kommer jag inte att göra. Undrar man så får man fråga. Annars kommer jag vara samma gamla vanliga Kristin som alltid :-)
 
Bloggnamn till den mediala bloggen kommer senare för dom som är intresserade.
 
Just nu vill jag bara önska alla en riktigt mysig och go alla hjärtans dag. Och hoppas att alla får en jättefin och skönt dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0