Fundilurar....

 
På en ny lampa till vardagsrummet. Ikea lampor jag hittat som är i lite olika stil men som jag gillar på nått sätt :-)
 
Nr 1.
 
Stilren och enkel och förmodligen inget man tröttnar på i första taget. Rätt billigt oxå, edast 499 kr :-)
 
 
Nr 2:
 
Lite mer speciell och "on the edge" liksom. Men cool på något sätt och tilltalade mig faktiskt. Men risken finns är väl att den går ur tiden och så får man byta ut den snart igen. Dyr va den med.... 1495 kr
 
Nr 3:
 
Och så den sista som jag gillade skarpt med. Den ser rätt vanlig ut men ändå inte. Och har ett snyggt tyg på skärmen. Men oxå en lampa man kanske riskerar att tröttna på.   Och dyr va den oxå faktiskt... 1295 kr.
 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0