Nedräkning

4 dagar kvar tills vi åker till Turkiet. 4 ynka dagar! Kan ni fatta!! JAG kan inte fatta :-D Vi har ju liksom ALDRIG varit iväg utomlands tillsammans förut. Ja okej, om vi räknar Åland så okej då :-) Men aldrig på nån sån här skön solsemester i en hel vecka där man kan bara ägna sig åt varandra och åt att ta det lugnt.
Det ska bli så otroligt härligt! Men samtidigt har både jag och Peter en rejäl klump i bröstet över att lämna barnen hemma. Även fast vi såklart VET att dom kommer ha det såååå bra med sin farmor och mormor.
Men tanken att vara utan dom en hel vecka sticker rejält i hjärtat. Och det värsta av allt är att jag VET att jag kommer få ångest stunder när vi är därnere och känna lite lätt panik över att jag vill ha mina barn hos mig. Och det känns ju sisådär.... Sen spelar det ingen roll vad folk säger, att vi ska ta det lugnt å tänka på oss själva osv. Det funkar ju inte riktigt så. Och alla småbarnsföräldrar vet precis vad jag pratar om.
MEN, det ska såklart ändå blir jätteskönt å komma iväg. För gudarna ska veta att vi verkligen behöver detta.
 
Få komma iväg till solen, andas och samla energi. Försöka släppa allt gammalt och dåligt som varit sista tiden och samla kraft för att gå vidare framåt.
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ni kommer att få det helt underbart! Kram

2012-09-07 @ 08:40:18
Postat av: Elin

Vad härligt det låter att få komma iväg. Vi ska till Egypten i November. Dock kommer Lowa följa med oss, men vi funderade på att åka själva ett tag. Men jag kände att jag inte skulle klara det. Men det hade varit såå skönt att få lite egentid. Tycker ni gör rätt i att åka själva och ladda upp er. Även om det säker kommer finnas jobbiga stunder, då ni tänker på barnen. Hoppas ni får en underbar resa.
kram

2012-09-09 @ 08:13:43
URL: http://minbebis.com/blogg/fambergner/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0