Fula ord!

Vet inte om jag kan kalla mig bokmal. Men det är helt klart ett nyfunnet intresse. Vilket fortfarande förbryllar mig... Varför i sjuttsingen jag inte gjort detta tidigare som jag skrev förut. :-/
När barnen är lagda, sysslor är utförda och man tagit sin kvällsdusch och hoppat i kvällsmys utstyrseln. Så finns det ju inte mycket som är bättre än att krypa ner i soffan under filten och läsa en bok :-) Otroligt avslappnande :-)
Ännu mysigare är det ju nu när man kan tända en brasa oxå :-)
Snart är alla tre Fifty shades böckerna utlästa. Och jag har redan två nya böcker som står i hyllan och väntar på mig :-) Nice :-)
 
Allt vad träning heter har jag lagt på hyllan ett tag nu. Inte för att jag inte vill! För det vill jag absolut. Jag vill inget heller än att gå ner i vikt och tajta till allt hängande fläsk överallt. Men, som min kropp mår med 0 sömn och någon slags konstig förkylning som gör mig småfebrig, så finns det inte ens pyttelite ork. Tyvärr..... Och jag måste nog försöka lyssna på min kropp just nu. Jag ska helt klart återuppta träning igen så fort jag börjar känna mig något piggare. Kanske därför jag har tid å läsa... För att jag inte tränar! Hö... :-P
 
Det finns så mycket jag skulle vilja skriva....
* Gävle akutmottagning: skulle vilja säga en massa fula ord här. Men ska försöka vara proper och säger som så att dom flesta som jobbar där borde kanske söka sig till något yrke man klarar av. För empati och yrkes skicklighet är inget som någon där utövar, ALLS! Speciellt inte läkarna. Överhuvudtaget Gävle sjukvård.... Under ALL kritik!
*Q-Park Gävle: En förbannat massa fula ord här med. Ett alldeles speciellt finger upp i luften. Och så avslutar vi med en spark där det gör som mest ont!! Att man ens får bedriva en sådan här verksamhet som privat företag??!!!
Det säger sig väl självt vad som kommer hända när det handlar om att tjäna pengar.
* Vädret: JAG HATAR KYLA, blåst och regn och allt sånt där otyg!!! 
* Jag vill ha:  En iphone5!!!
* Välkommen! GRATTIS i massor till Petra Björkman och hennes Patrik till nytillskottet Juni som kom några minuter in på  söndagen.
 
 
HAPPY HALLOWEEN!
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Känner att jag måste försvara Qpark här. Nu vet ju inte jag om det är andra tillfällen.. men i M's tillfälle där biljetten åkt ner så att kontrollnumret inte går att se.. Vad tycker du att dom ska göra då? Vi sätter också böter på dom.. Men sen har man självklart rätt att klaga och visa upp sin biljett. Du skulle bara veta vad folk försöker utnyttja systemet och kommer fram till väldigt kreativa sätt att försöka slippa betala. Å skulle det inte finnas nån som kontrollerade det så skulle det bli kaos, som det varit på sjukhuset här. Det är inte så roligt att komma till en läkartid och det är helt tomt på platser för att allt möjligt folk parkerar där och låter bilarna stå i evigheter.

2012-10-31 @ 12:46:41
URL: http://pbjelke.blogg.se
Postat av: Eken

vet att många utnyttjar saker och ting. Men det är alltid dom som är ärliga som får lida för det. Och i Q-park anser jag är TOTALT oresonabla. Dom går INTE# att prata med och det finns inte en chans att man kommer undan hur fan man än bär sig åt nästan.
Det finns fler än mig som känner såhär. Och som jag sa, är det verkligen helt rätt att man ska kunna få ha ett sådant här företag som ett privat företag och kunna få vinst på? Väldigt konstigt och säger sig självt att även DOM utnyttjar systemet att bötlägga så många dom bara kan och är möjligt.

2012-10-31 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0