Magiskt

Äntligen fick jag gå och se den nya och sista Twilight filmen. Igår tog jag och Maria en tjejkväll. Laddade med popcorn och läsk å myste ner oss i biosalongen. Extremt övertaggade och förväntansfulla.
Och vi blev verkligen inte besvikna. Det enda ordet jag kan komma på är MAGISKT!
Hur kan man skriva sådana här böcker?! Hur kan man göra sådana här filmer?! Denna underbara och helg vansinnigt magiska fantasivärld. Som exploderar i allt vad man drömmer om kärlek handlar om.
Tyvärr killar, det är inte så värst mycket sex alls i dessa filmer. Nej det här handlar om sprakande, blixtrande spänning och kärlek.
Det går inte ens att beskriva känslorna man har efter att ha sett en Twilight film. Man känner allt på en och samma gång. Det känns som hjärtat ska explodera. Man blir kär på något konstigt sätt :-) Kär, upprymd, glad och ja... allt!
 
Jag är så förälskad i dessa filmer. Och igår när sista filmen var slut. Kändes det lite tomt.... Inget att se fram emot??!!
 
Så nu är det bara att titta på alla filmerna från början igen då :-) LÄNGTAR tills jag får se sista filmen igen!. Ni som aldrig har sett dom och fördömmer dom innan. SE DOM! Även om man inte blir lika exalterad som jag så har jag aldrig hört någon säga att dom är dåliga :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0