Gör man verkligen såhär?!


Peter fick ett samtal igår kväll. Där en såkallad "kompis" frågar om vi skulle bli väääldigt ledsna om dom inte kommer på bröllopet på lördag. Det här paret hade nämligen ögonen på en resa som innebär att dom ska åka JUST på vår bröllopsdag. Den är inte bokad än, men dom vill ju gärna åka.....
TROTS att dom nästan precis nyss varit utomlands en gång redan. Men JUST exakt på vår bröllopsdag, EXAKT den resan vill dom ha.

Så alltså 4 dagar innan en av dom största dagarna i vårt liv. Så prioriterar en sk "kompis" bort oss helt och hållet och bestämmer sig för att boka en resa då istället. Vilket innebär att vi måste ta alla 65 festhäftena och göra om dom helt och hållet med bordsplacering och text om alla gästerna. Vilket vi lagt ner SJUKT mycket jobb på.
Som om vi inte har mycket ändå att göra såhär några dagar före bara.....  Och sen även det faktum att vi lagt ner mycket pengar på det här med mat och alkohol osv. En planering som tagit över 1 år!!

Och det absolut värsta av allt. Att 4 dagar innan sitt eget bröllop behöva bli varse om att man tydligen inte är så viktig för någon man trodde var ens kompis. Jag önskar VERKLIGEN jag fick chansen att säga mitt. För det kan jag tala om, MIG sätter ni er INTE på hur som helst. Jag är FÖRBANNAD!!!! Men jag låter bli av respekt till Peter som måste utstå pinan att behöva träffa dig varje dag..... USCH!!!

Och träffar jag på någon av er två ute så prata förhelvete inte med mig. För då jävlar hänger smockan i luften!
För mig finns inte ni två längre. Hör inte av er och kom inte förbi. Håller er så långt jävla borta från oss ni bara kan era FÖRBANNADE JÄVLA IDIOTER!!!!

Jag är GLAD att ni bestämde er för att inte komma. För nu slipper jag iallafall sitta och irritera mig på er hela dagen och kvällen.
Synd att ni inte har stor hjärna nog att inse att MAN FANIMEJ INTE GÖR SÅHÄR MOT EN KOMPIS!!
Hoppas ni inser hur jävla lågt ner ni sjunkit. Det här är en av dom värsta sakerna man kan göra mot en vän.

Och att göra den personen jag älskar mest i hela världen ledsen och besviken 4 dagar innan han ska gifta sig. Det är fanimej oförlåtligt i mina ögon!!!


GO FUCK YOURSELFES!!!!!!






SÅ nu har jag fått säga mitt. Nu ska jag släppa det här och koncentrera mig på VÅR dag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

För oss var det ju strul med barnen. Två av dom som skulle komma var ju inte med på själva bröllopsdagen. Och dom fanns ju i bordsplaceringen!! Så det blev hål, men det var ju inte så mycket att göra när det blev så nära inpå. Men folk kan ju bli sjuka och så också..

2012-05-30 @ 09:22:47
Postat av: Kristin

Sjuk är ju en sak. Men det här.... det här var bara så jävla lågt gjort.

2012-05-30 @ 09:24:14
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra skrivet! Sånna idioter klarar man sej utan. Fy fan att P ska behöva träffa idioten varje dag :(

Att man inte fattar att det är en ÄRA att bli bjuden på ett bröllop och har man tackat JA till inbjudan så ser man föra fan till att dyka upp om man inte har en jävligt bra ursäkt som att man blir riktigt sjuk inte att man vill ta en sista minuten (antar jag) på just den dagen.. det är ju lixom inte sista chansen i livet att resa antar jag? Att också bete sej såhär i eran sorg gör det bara ännu mer svinigt!

SÅ, nu har dom stulit tillräckligt med energi.. skit i dom! Önskar verkligen jag bodde närmre o kunde hjälpa er med förberedelserna <3

2012-05-30 @ 09:46:27
URL: http://jojossmultronstalle.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Been there....du vet...sjukt dåligt! Förstår att du är förbannad. Kunde lika gärna pissa på er liksom lika illa. Sånna vänner behöver man inte..försök inte tänka på dem och fokusera på ER underbara dag.

2012-05-30 @ 11:33:38
Postat av: Charlotte

fan va trist... :( det var då inte riktiga vänner det inte..

2012-05-30 @ 18:50:52
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar till du utan namn...

Sjukdom kan man inte rå för :(

Jag skulle gå genom eld och vatten, hoppa ut för ett stup m.m för att vrida tillbaka klockan och skapa mirakel genom att göra så att vi va friska just den dagen. Gör fortfarande ont att ha missat just den dagen.

Men jag är bara människa ....

:,(

2012-05-30 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0