Mycket gjort

Tänka sig, att när man väl bestämmer sig och sätter sig ner och gör det man tänkt. Då får man faktiskt en hel del gjort oxå :-)
Igår satte vi oss ner tillsammans med bröllopet. Vi försökte gå igenom självaste dagen för att komma på vad man borde tänka på. För det är ju en helt del. Speciellt med tanke på att jag kommer sitta hos Maria och bli stylad hela dagen fram till vigseln. Det lämnar Peter själv med tre barn att fixa, hämta tårtan och lev till lokalen, hämta buketterna, möta upp servitriserna, möta upp barnvakten Zandra någon gång på em och försöka trixa till det så att hon får tillgång till vår bil. Säkert en massa annat med. Plus att det kanske vore fint om han hann göra sig själv iordning oxå..... Puh.. Jag vet inte hur vi ska lösa det här.

Jag vädjar till släkt som kan tänka sig att komma till oss redan på fm och hjälpa oss ta hand om barnen medan Peter fixar det andra. Jag tror inte vi grejjar detta annars.....

Idag blir det iallafall en sväng till soldathemmet för att kolla igenom lite saker. Bla hur stereon fungerar i kyrkan och i lokalen. Och en hel lista med massa annat :-) Det blir säkert en sväng till dig gissar jag på när det börjar närma sig. Men, på måndag är det faktiskt bara 2 månader kvar :-)
Just ja! Nu har vi bestämt smak på tårtan. Och hur den ska se ut. Känns HELT rätt :-) Skönt å vara klart med det :-)

Ha en superdag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0