Flunsan in da house.

Inga vattkoppor tack å lov som jag misstänkte igår. Visserligen skulle det väl va bra om dom åkte på det. Men det är liiiiiite dålig timing just nu med allt som pågår känner jag. Så tack för att vi slapp den här gången!

Förmodligen influensan om jag får gissa då. Theo är inne på sin tredje dag med feber. Och igår kväll fick Agnes oxå feber. Agnes verkar däremot inte hantera sin feber lika bra som Theo gör. Han är ju på bena och ska envist leka trots 39,5 grad. Agnes däremot låg och småyrade och flåsade häftigt imorse när hon hade 38,5 grads feber. Inte lika tuff där inte.... Stackars liten.
Peter är inne på sin tredje natt utan någon sömn. Så han är rejält mör idag stackarn :-/ Vi blir ju såklart hemma hela veckan. Men jag hoppas ju verkligen att allt är klart och över till på måndag.

Att vakna till sol och +5 grader gör ju dagen lite enklare att genomlida iallafall.
Sådana här tider gäller det att anstränga sig att se det goda och fina i allt så att man inte bryter ihop helt....

Godmorgon soliga onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0