Det regnar skit...

Det regnar skit över den här familjen just nu. Så därför väljer jag att fokusera på något annat ett tag. Bara för att behålla fotfästet.....

Massor massor MASSOR att göra på jobbet. Både bra och anus antar jag. Bra för att jag får annat att tänka på. Anus för att det kan kännas övermäktigt med allt annat som pågår. Fokusen tryter ibland....

Bröllopsplaneringar. Återigen massor MASSOR kvar att göra. Jag tittar på grejjerna och tänker att jag ska ta och göra det ikväll. När kvällen kommer däckar jag med Agnes. Vaknar en stund senare och känner mig överkörd av ett tåg. :-/ Går ner, duschar och däckar i soffan resten av kvällen tills det är dags att sova. Sweet.....

Jag kommer fråga några av er om hjälp med bröllopet framöver här. Hoppas innerligt innerligt ni vill hjälpa mig. Jag kan inte se hur jag ska hinna med allt annars.


Och föresten, varför i hel*ete är jag är så trött nu när solen äntligen är framme!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0